System kolejkowy dla Starostwa Powiatowego w
Górze
OGŁOSZENIE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
PRZEDMIOT
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja fabrycznie nowego kompletnego systemu kolejkowego na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Górze wraz ze wszystkimi niezbędnymi do jego działania pracami, materiałami (w tym eksploatacyjnymi) i licencjonowanym oprogramowaniem, szkolenie pracowników z obsługi systemu oraz wsparcie wdrożeniowe przez okres 3 miesięcy liczony
od dnia podpisania protokołu z bezusterkowego odbioru systemu. Gwarancja na całość systemu i prace związane z jego uruchomieniem wynosić ma co najmniej 2 lata liczone od dnia podpisania protokołu z bezusterkowego odbioru systemu.
Termin realizacji umowy: 15.01.2019 r.
SYSTEM KOLEJKOWY – BUDOWA
1. Na system kolejkowy składać mają się następujące elementy sprzętowe:
- serwer sprzętowy systemu kolejkowego wbudowany w automat biletowy z kompletnym oprogramowaniem systemu kolejkowego wraz z bezterminową nieograniczoną co do ilości stanowisk obsługi klienta oraz ilości innych elementów systemu licencją na to oprogramowanie – 1 komplet;
- automat biletowy wolnostojący z ekranem dotykowym z możliwością personalizacji wyświetlanych ikon i przycisków oraz drukarka termiczna (z automatyczną gilotyną) o żywotności co najmniej 1 miliona wydruków biletów standardowej długości (około 7 cm), wykorzystująca ogólnodostępne na wolnym rynku rolki papieru termicznego – 1 komplet;
- ekran główny - telewizor (marka do wyboru: SAMSUNG, LG, SONY, PHILIPS, PANASONIC) o przekątnej 40” mocowany do sufitu lub ściany z możliwością regulacji kąta pochylenia oraz obrotu, o uzgodnionej z Zamawiającym konfiguracji graficznej, do wyświetlania aktualnego stanu kolejki oraz informacji multimedialnych takich jak: zdjęcia, filmy, prezentacje, paski RSS z wiadomościami – 1 komplet;
- ekran dodatkowy – telewizor (marka do wyboru: SAMSUNG, LG, SONY, PHILIPS, PANASONIC) o przekątnej 19” mocowany do sufitu lub ściany z możliwością regulacji kąta pochylenia oraz obrotu, o uzgodnionej z Zamawiającym konfiguracji graficznej, do wyświetlania aktualnego stanu kolejki oraz informacji multimedialnych takich jak: zdjęcia, filmy, prezentacje, paski RSS z wiadomościami
- przywoływacz stanowiskowy w postaci tabletu 7” tej samej marki i modelu (do wyboru: LENOVO, SAMSUNG, TOSHIBA, ASUS, DELL, HP lub SONY) komunikującego się z serwerem systemu kolejkowego bezprzewodowo (WiFi), wraz ze stabilną podstawką – 5 kompletów;
- router WiFi do komunikacji bezprzewodowej terminali przywoławczych (tabletów) z serwerem systemu kolejkowego – 1 komplet.
SYSTEM KOLEJKOWY – ZAŁOŻENIA FUNKCJONALNE
SYSTEM
- System kolejkowy wykorzystywany ma być obecnie na 5 stanowiskach obsługi klienta
(z możliwością przyszłej samodzielnej rozbudowy).
- System musi umieć obsłużyć co najmniej 20 różnych kategorii spraw, dowolnie definiowanych przez Zamawiającego.
- System musi umożliwiać Zamawiającemu samodzielne definiowanie niezależnych interwałów czasowych dla każdej z kategorii spraw, przewidzianych na jej załatwienie.
- System ma umożliwiać Zamawiającemu samodzielne przypisywanie zarówno wszystkich kategorii spraw do każdego stanowiska obsługi klienta jak i wybranych kategorii spraw do wybranych stanowisk obsługi klienta.
- System ma posiadać moduły: kontroli obsługi, statystyk, analiz i raportów z możliwością wydruku (ze stanowiska sieci LAN Zamawiającego) zestawień takich jak:
- ilość wykonywanych operacji w podziale na rodzaje, stanowiska obsługi klienta w określonym przedziale czasu;
- wydajność pracy poszczególnych stanowisk obsługi klienta (liczba obsłużonych klientów, efektywnie przepracowany czas, czas przerw itp.);
- czas oczekiwania przez klienta na obsługę;
- czas obsługi klienta;
- czas realizacji poszczególnych kategorii spraw.
- System ma posiadać moduł powiadomień i alertów dotyczących nieprawidłowości w działaniu systemu (np.: brak papieru w drukarce biletów ma skutkować wyświetleniem informacji na ekranie automatu biletowego, a po uzupełnieniu papieru system ma samodzielnie wrócić do normalnego trybu pracy).
- System ma posiadać zabezpieczenia przed ingerencją w jego ustawienia przez osoby nieupoważnione.
AUTOMAT BILETOWY
- Automat biletowy musi umożliwiać pogrupowanie kategorii spraw w 1-poziomowej
strukturze menu bądź w co najmniej 3 -poziomowej strukturze menu, wedle uznania
Zamawiającego.
- System ma umożliwiać Zamawiającemu samodzielne redagowanie informacji umieszczonych na drukowanych przez automat biletowy, biletach oraz samodzielną wymianę ogólnodostępnych na wolnym rynku rolek papieru termicznego na bilety.
- System ma umożliwiać Zamawiającemu samodzielne nakładanie dziennych limitów ilościowych na wydawanie przez automat biletowy biletów dla poszczególnych kategorii spraw, jak i umożliwiać blokowanie wydawania biletów przez automat biletowy przez programowe zdefiniowanie godziny blokowania. Blokowanie wydawania biletów ma skutkować wyświetleniem na ekranie automatu biletowego komunikatu o wykorzystaniu limitu biletów na dany dzień.
TERMINAL PRZYWOŁAWCZY
- Terminal przywoławczy systemu (tablet) ma mieć możliwość przywoływania klienta komunikatem wizualnym na ekranie głównym (telewizorze) jak również dźwiękowym lub słownym (z telewizora), wedle uznania Zamawiającego.
- Z poziomu terminala przywoławczego (tabletu) operator oprócz standardowych funkcjonalności ma mieć możliwość:
- ponownego przywoływania klienta;
- podglądu na rzeczywisty czas oczekiwania w kolejce przez konkretnego klienta;
- priorytetowego przywołania konkretnego klienta;
- przetransferowania klienta na inne stanowisko obsługi klienta (w ramach tego samego biletu);
- czasowego zawieszenia/przywrócenia pracy stanowiska obsługi klienta z
przetransferowaniem klientów do/z innych stanowisk.
REZERWACJA WIZYTY ON - LINE
- System ma posiadać moduł rezerwacji wizyty przez stronę internetową.
- Rezerwacja internetowa ma odbywać się na konkretny dzień i godzinę z możliwością samodzielnego definiowania przez Zamawiającego zakresu dni i godzin na jakie klient będzie mógł dokonywać rezerwacji.
- Moduł rezerwacji internetowej ma umieć odzwierciedlać wszystkie kategorie spraw i interwały czasowe określone dla każdej z kategorii spraw, zdefiniowane wcześniej przez Zamawiającego w systemie.
- Zamawiający ma mieć możliwość samodzielnego definiowania kategorii spraw i treści informacyjnych wyświetlanych klientowi po wybraniu danej kategorii spraw w module rezerwacji.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć wzamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra lub przesłać pocztą na ww. adres.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na: „SYSTEM KOLEJKOWY DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GÓRZE”
Termin składania ofert upływa z dniem 11 stycznia 2019 r. o godz. 13.00.
Dodatkowe informacje: Dodatkowych informacji udziela Sylwia Bondzior – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Dróg , telefon 65 544 39 60.
(-) Piotr Wołowicz