2017-11-24

XXIX sesja II kadencja 29 grudnia 2005

1) 0697 Uchwała Nr XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego

- 0698 Załącznik nr 1 do uchwały XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego- Zmniejszenie planowanych dochodów budżetu Powiatu Górowskiego na 2005 rok

- 0699 Załącznik nr 2 do uchwały XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego- Zwiększenie planowanych wydatków budżetu Powiatu Górowskiego na 2005 rok

- 0700 Złącznik nr 3 do uchwały XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego- Prognoza kwoty długu Powiatu Górowskiego na rok 2005 i lata następne

- 0701 Załącznik nr 4 do uchwały XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego- Wykaz zadań inwestycyjnych na 2005 rok

- 0702 Załącznik nr 5 do uchwały XXIX/162/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego- Przychody i rozchody budżetu Powiatu Górowskiego na 2005 rok

2) 0703 Uchwała nr XXIX/163/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu przez Powiat Górowski

3) 0704 Uchwała Nr XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok

- 0705 Załącznik nr 1 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan dochodów budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok

- 0706 Załącznik nr 2 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan wydatków budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok

- 0707 Załącznik nr 3 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Przychody i rozchody budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok

- 0708 Załącznik nr 4 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w 2006 roku

- 0709 Załącznik nr 5 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan przychodów i wydatków gospodarstw pomocniczych na 2006 rok

- 0710 Załącznik nr 6 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności

- 0711 Załącznik nr 7 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2006 rok

- 0712 Załącznik nr 8 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym na 2006 rok

- 0713 Załącznik nr 9 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Plan dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w 2006 roku

- 0714 Załącznik nr 10 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Prognoza kwoty długu Powiatu Górowskiego na rok 2006 i lata następne

- 0715 Załącznik nr 11 do uchwały XXIX/164/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie budżetu Powiatu Górowskiego na 2006 rok- Wykaz zadań inwestycyjnych na 2006 rok

4) 0716 Uchwała nr XXIX/165/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/125/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 23 marca 2005 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznaczone zostaną środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2005 roku

- 0717 Załącznik do uchwały XXIX/165/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/125/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 23 marca 2005 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznaczone zostaną środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2005 roku- Wysokość środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przypadających na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej dla Powiatu Górowskiego w 2005 roku według algorytmu

5) 0718 Uchwała nr XXIX/166/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetu Powiatu Górowskiego, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005

6) 0719 Uchwała nr XXIX/167/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zmiany uchwały nr XIX/111/04 Rady Powiatu w Górze z dnia 30 listopada 2004 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Górze

7) 0720 Uchwała Nr XXIX/168/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunków pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe w godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowe zasady jego przyznawania i wypłacania Wraz z rozstrzygnięciem nadzorczym Wojewody Dolnośląskiego z dnia 3 lutego 2006 r.

- 0721 Załącznik nr 1 do uchwały XXIX/168/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunków pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe w godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowe zasady jego przyznawania i wypłacania- Tabela dodatków funkcyjnych

- 0722 Załącznik nr 2 do uchwały XXIX/168/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunków pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe w godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowe zasady jego przyznawania i wypłacania- Wzór wniosku o przyznanie nagrody specjalnej Starosty Powiatu Górowskiego/ Dyrektora Szkoły

8) 0723 Uchwała nr XXIX/169/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Górze na 2006 rok

- 0724 Załącznik do uchwały XXIX/169/05 Rady Powiatu w Górze z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Górze na 2006 rok- Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Górze na 2006 rok

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..