2016-02-08

V sesja V kadencji 27 marca 2015 r.

1) 1874 Uchwała nr V/21/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: zmiany Uchwały Nr IV/16/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 29 stycznia 2015r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Górowskiego na lata 2015-2038

 

- 1875 Załącznik nr 1 do uchwały nr V/21/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Wieloletnia Prognoza Finansowa

 

- 1876 Załącznik nr 2 do uchwały nr V/21/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Wykaz przedsięwzięć do WPF

 

- 1877 Załącznik nr 3 do uchwały nr V/21/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Objaśnienia do WPF

 

2) 1878 Uchwała nr V/22/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: zmiany Uchwały Nr IV/17/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 29 stycznia 2015r. w sprawie Budżetu Powiatu Górowskiego na 2015 r.

 

- 1879 Załącznik nr 1 do uchwały nr V/22/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Zmniejszenie planowanych dochodów budżetu Powiatu Górowskiego na 2015 rok

 

- 1880 Załącznik nr 2 do uchwały nr V/22/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Zmniejszenie oraz przeniesienie planowanych wydatków budżetu Powiatu Górowskiego na 2015 rok

 

- 1881 Załącznik nr 3 do uchwały nr V/22/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Przychody i rozchody budżetu w 2015 r.

 

- 1882 Załącznik nr 4 do uchwały nr V/22/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Informacja o udzielonych dotacjach na zadania bieżące z budżetu powiatu w 2015 r.

 

3) 1883 Uchwała nr V/23/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie:zmiany Uchwały Nr IV/15/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 29 stycznia 2015r. w sprawie przyjęcia Programu Naprawczego dla Powiatu Górowskiego

 

-  1884 Załącznik nr 1 do uchwały nr V/23/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Program Naprawczy dla Powiatu Górowskiego

 

- 1885 Załącznik nr 1 do Wieloletniej Prognozy Finansowej 2015-2025 -  Prognoza budżetu Powiatu – projekcja wg WPF na lata 2015-2025

 

4) 1886 Uchwała nr V/24/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: założenia gimnazjum dwujęzycznego i nadania szkole statutu

 

- 1887 Załącznik do uchwały nr V/24/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Statut gimnazjum dwujęzycznego w Górze

 

5) 1888 Uchwała nr V/25/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: połączenia gimnazjum dwujęzycznego i liceum ogólnokształcącego w zespól szkół oraz nadania statutu temu zespołowi

 

- 1889 Załącznik do uchwały nr V/25/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Statut Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze

 

6) 1890 Uchwała nr V/26/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: zmiany uchwały nr XXVIII/176/13 z dnia 20 listopada 2013 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Górowski

 

7) 1891 Uchwała nr V/27/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: określenia zadań, na które przeznaczone zostaną środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 r.

 

- 1892 Załącznik do uchwały nr V/27/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r.- Wysokość środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przypadających na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej dla Powiatu Górowskiego w 2015 roku według algorytmu

 

8) 1893 Uchwała nr V/28/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: Powiatowego Programu oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie na lata 2015-2018

 

- 1894 Załącznik do uchwały nr V/28/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. -  Powiatowy program oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie na lata 2015-2018

 

9) 1895 Uchwała nr V/29/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2015-2017

 

- 1896 Załącznik do uchwały nr V/29/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Powiatowy Program Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2015-2017

 

10) 1897 Uchwała nr V/30/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 2/XV/2000 Rady Powiatu w Górze z dnia 15 marca 2000 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Górowskiego

 

11) 1898 Uchwała nr V/31/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: zmiany uchwały nr X/60/ll Rady Powiatu Górowskiego z dnia 3 października 2011r. w sprawie nadania Statutu dla Powiatowego Urzędu Pracy w Górze

 

12) 1899 Uchwała nr V/32/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: delegowania radnych do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku

 

13) 1900 Uchwała nr V/33/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: delegowania przedstawiciela do Stowarzyszenia Gmin Turystycznych Wzgórz Trzebnickich i Doliny Baryczy w Żmigrodzie

 

14) 1901 Uchwała nr V/34/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji statutowej

 

15) 1902 Uchwała nr V/35/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: przyjęcia „Sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Powiatu Górowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie" za 2014 rok

 

- 1903 Załącznik nr 1 do uchwały nr V/35/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015 r. - Sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Powiatu Górowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie" za 2014 rok

 

16) 1904 Uchwała nr V/36/2015 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 27 marca 2015r. w sprawie: ustalenia treści zmian w Statucie Związku

 

 

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..