2018-06-18

Uchwały Zarządu ze stycznia 2017

Uchwały z 4 stycznia 2017

1) Uchwały nr 1/2017 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 4 stycznia 2017 r. w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady Miejskiej Góry (opubl. 10.01.2017)

 

Uchwaly z 12 stycznia 2017

2) Uchwała nr 2/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. w sprawie planu finansowego budżetu Powiatu Gorowskiego na 2017 rok (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 2-17 z 12-01-2017  Plan finansowy dochodów budżetu Powiatu Gorowskiego na 2017 rok  (opubl. 23.01.2017) 

- Załącznik nr 2 do Uchwały Nr 2-17 z 12-01-2017 - Plan finansowy wydatków budżetu Powiatu Gorowskiego na 2017 rok  (opubl. 23.01.2017) 

3) Uchwała nr 3/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej na 2017 rok (opubl. 23.01.2017) 

- Załącznik nr 1 do uchwały nr 3-2017 z 12 stycznia 2017 -Plan dochodów na zadania z zakresu administracji rządowej na 2017 rok

- Załącznik nr 2 do uchwały nr 3-2017 z 12 stycznia 2017- Plan wydatków na zadania z zakresu administracji rządowej na 2017 rok

- Załącznik nr 3 do uchwały nr 3-2017 z 12 stycznia 2017- Plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej podlegajacych przekazaniu do budżetu państwa w 2017 roku

4) Uchwała nr 4/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. w sprawie przyjęcia planów finansowych jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego na 2017 rok  (opubl. 23.01.2017) 

- Załącznik nr 1 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -Zespół Szkół w Górze  (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 2 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -CKPiU w Górze (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 3 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Górze  (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 4 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - SOSW w Wąsoszu   (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 5 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -PCDNiPP-P w Górze  (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 6 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - PUP w Górze  (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 7 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - Starostwo Powiatowe w Górze   (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 7a do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -Starostwo Powiatowe w Górze   (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 8 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze  (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 9 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r.  -  Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Górze   (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 10 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze (opubl. 06.02.2017) 

- Załącznik nr 11 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. - Dom Pomocy Społecznej we Wronińcu   (opubl. 06.02.2017)

- Załącznik nr 12 do uchwały 4/17 z 12 stycznia 2017 r. -  Powiatowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Górze (opubl. 06.02.2017)  

5) Uchwała nr 5/2017 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. w sprawie zaopiniowania projektu "Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Jemielno na lata 2017-2021 z perspektywą do roku 2025" (opubl. 23.01.2017)

 

Uchwały z 20 stycznia 2017

6) Uchwała nr 6/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie wprowadzenia procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towaru i usług w Powiecie Górowskim i jego jednostkach organizacyjnych (jednostkach budżetowych, w tym w Starostwie Powiatowym)  (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 1 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 -Lista jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego objętych procesem centralizacji   (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 2 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 - Procedura związana z obowiązkami informacyjno-aktualizacyjnymi wynikajacymi z ustawy o centralizacji   (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 3 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 - Procedura zawierania umów   (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 4 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 -Procedura w sprawie wystawiania faktur VAT, ich korekt, not korygujących oraz opisywania faktur VAT zakupowych   (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 5 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 -Procedura zasady prowadzenia cząskowych ewidencji VAT i deklaracji VAT przez jednostki Powiatu Górowskiego   (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 6 do uchwaly nr 6/17 z 20 stycznia 2017 - Procedura w sprawie zasad przekazywania informacji dotyczących zmian sposobu wykorzystania środków pochodzących z dotacji   (opubl. 23.01.2017)

7) Uchwała nr 7/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia upoważnienia do składania oświadczeń woli (opubl. 23.01.2017)

8) Uchwała nr 8/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie zmiany budżetu Powiatu Górowskiego na 2017 rok (opubl. 23.01.2017)

- Załącznik nr 1 do uchwały nr 8-2017 z 20 stycznia 2017 - Przeniesienie planowanych wydatków budżetu Powiatu Górowskiego na 2017 rok

9) Uchwała nr 9/2017 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego w Górze do przygotowania i realizacji projektu „Uczeń - Nauczyciel - Szkoła - Jakość" - dostęp do nowoczesnej edukacji poprzez podnoszenie poziomu kształcenia w wybranych szkołach powiatu górowskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020...  (opubl. 23.01.2017)

10) Uchwała nr 10/17 Zarządu Powiatu Górowski z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Górze do realizacji projektu „Aktywizacja osób 30+ w powiecie górowskim w 2017 roku" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  (opubl. 23.01.2017)

11) Uchwała nr 11/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Górze do realizacji projektu „Aktywizacja osób 30+ w powiecie górowskim w 2017 roku" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (opubl. 23.01.2017)

12) Uchwała nr 12/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Górze do realizacji projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Górowskim (III)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfmansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  (opubl. 23.01.2017)

13) Uchwała nr 13/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Górze do podejmowania wszelkich czynności w zakresie realizacji projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Górowskim (III)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (opubl. 23.01.2017)

14) Uchwała nr 14/17 Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie upoważnienia starosty i wicestarosty do złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji (opubl. 27.01.2017)

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..