Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze”Opis przedmiotu zamówienia:1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Górze oraz odbiór i likwidacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy.Tablice wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) w przewidywanych ilościach:1) Tablice samochodowe jednorzędowe/ jednorzędowe (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 6000 kpl.2) Tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 100 kpl.3) Tablice do przyczep jednorzędowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe): 300 szt. 4) Tablice do przyczep dwurzędowe(w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe) : 200 szt.5) Tablice motocyklowe(w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, Indywidualne oraz zabytkowe): 600 szt.6) Tablice motorowerowe(w tym zwyczajne, zwyczajne zielone,tymczasowe, indywidualne, zabytkowe): 400 szt.7) Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych: 200 szt.8) Tablice zmniejszone (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone) 50 kpl.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:1. Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej bądź mniejszej ilości tablic. w ramach ogólnej wartości umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości zamawianych tablic nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawnofinansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy.2. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo do siedziby Zamawiającego.3. Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partię towaru własnym transportem na własny koszt po otrzymaniu zamówienia. 4. Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo-cyfrowe będą każdorazowo określone przez Zamawiającego w zamówieniu przesłanym poprzez program do zamawiania tablic.5. Dostawy partii tablic będą dokonywane w trwałych opakowaniach zawierających po 25 kpl. bądź 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych.6. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.7. Wykonanie wtórników tablic w terminie do 2 dni po otrzymaniu zamówienia.8. Reklamowane tablice Wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 7 dnia od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego. Wszystkie dodatkowe koszty wiązane z reklamacja ponosi Wykonawca.9. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice licząc od daty ich wydania przez Zamawiającego.10. Nieodpłatny odbiór tablic złomowanych i ich kasacji powinien odbywać się przynajmniej raz na kwartał, zgodnie z ustawa o gospodarce odpadami.11. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów.12. Protokolarny odbiór zamówionych tablic oraz tablic przeznaczonych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy wykonawcą a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Dróg.13. Wykonawca winien udzielić co najmniej 30-dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy.14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać program do zarządzania zamówieniami tablic rejestracyjnych umożliwiający elektroniczne składanie zamówień, program winien być kompatybilny z programem Zamawiającego i posiadać co najmniej następujące cechy:- sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisywania niepoprawnych numerów z uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczania określonych typów tablic niedopuszalnych sekwencji cyfr,- automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery,- elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,- obsługa umów z wykonawcami polegającymi na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy,- niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia,- obsługa tablic wycofanych polegających na ewidencji numerów tablic wycofanych,- praca na oprogramowaniu w trybie off-line ( baza danych znajduje się u Zamawiającego).Zamawiający posiada aplikacje ETA firmy UTAL.Wymagania techniczne oprogramowania:1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie.2. Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika.3. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii.4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.5. Możliwość wysyłania formularza zamówień w pliku xml.6. Program powinien działać w odpowiednich systemach Windows w wersjach zarówno 32- jaki 64-bitowych.W przypadku własnego programu umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, do przedmiotu zamówienia należy dołączyć program testowy wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z licencją i opisem oprogramowania, spełniający wymagania określone wyżej, program zostanie przetestowany w trakcie oceny ofert. Wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji w przypadku zmiany w przepisach.Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy i zainstaluje program do zarządzania tablicami rejestracyjnymi celem przetestowania, zapewni przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.Czas trwania zamówienia:Od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2023 r.